Fitness dla ciężarnych

Wiele kobiet bardzo aktywnych fizycznie robi sobie przerwę na okres ciąży, ponieważ obawia się o zdrowie swoje i swojego nie narodzonego jeszcze dziecka. Oczywiście silna aktywność fizyczna nie zawsze jest wskazana. Jeśli jednak wszystko jest w najlepszym porządku i nie pojawiają się żadne komplikacje, nie musimy rezygnować z ćwiczeń. Jedyne, co warto zrobić to zmienić ich formę na coś łagodniejszego i odpowiedniego właśnie dla kobiet w ciąży. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzą zajęcia fitness. Istnieją już specjalne pakiety fitness dla kobiet w ciąży. Odbywają się w niewielkich grupach pod nadzorem specjalisty, który dba o to, żeby ani kobietom, ani dziecku nic złego się nie stało. Takie ćwiczenia fitness mają znacznie łagodniejszą formę. Przede wszystkim nie męczą organizmu, bo w ciąży nie jest to raczej zalecane. Takie ćwiczenia fitness nastawione są bardziej na ćwiczenia oddechowe, wzmacniające oraz relaksacyjne. Okres ciąży jest niezwykle trudny i nie zawsze przyjemny, dlatego ćwiczenia fitness mogą stanowić ciekawą odskocznię od codzienności. Warto się nimi zainteresować, zwłaszcza, jeśli wcześniej byłyśmy aktywne. Ciąża nie wyklucza ćwiczeń fitness, należy jednak wykonywać je z ostrożnością i oczywiście wybrać program specjalnie przygotowany dla kobiet w ciąży. W ten sposób będziemy mieć pewność, że nie zaszkodzimy ani sobie ani naszemu dziecku. Takie ćwiczenia fitness na pewno pomogą nam się zrelaksować, dlatego warto się nimi poważnie zainteresować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

error: Content is protected !!